Tuesday, May 18, 2010

hari ini.. (?_?)

not bad la keje ini ari.. wloun terase sgt2 la penat nak mati...
gle tol.... tapi bes gak la dapat jumpe adik2 y lme2 tu...
ade y masih ingat kat aku lagi,.. kire bes lakan..
keje lak makin bayak.. aduu.. xpe2.. ak suke mende2 gni... penat tu maknenye kite keje...
kau xpenat, mmg xwat pape la kan... ok....

sekarang ak pelukn mase untuk cari balik diri aku.. maaf kepade sesiapa y ase ak cm pelik je 2 3 ari ni...
ak ase ak kehilangan sesuatu... bak kate kwn aku... jika kita berasa lapar, tapi bukan lapar kerana mahu makan, dan jika kita dahaga.. tapi bkn dahaga kerana inginkan air.. maknenye kita da jauh dari Allah.. mungkin betul.. Alhamdulillh.. Allah da bg aku kesedaran... peringatan tertentu...
aku bersyukur sangat2.. dan skang.. ak masih mencari lagi.. ketenangn y ak penah rasai dlu..
pada siapa lagi perlu kita mengadu kalu bukan pada Allah..
ketenangn y kita kecapi selepas itu sgt2 luar biasa.. dan aku rindukan itu....

ok.. gtg.. papaiii...

No comments:

Post a Comment