Tuesday, February 1, 2011

menyendiri lagi.. menyendiri lagi....

Dedali- disaat ku mencintaimu

konseppp... ari ni aku ase macam lonely semacam.. dia pergi mencari ketenangan kerana fikirannya yang bercelaru.. disebabkan aku mungkin...

Hanya kerana isu kecil disaat aku sedang membuat kuih diruangan tamu, dingin je rasanya.. tapi bagi aku, itu bukan perkara kecil.. tak tahu mengapa, isu itu cukup membuatkan aku toucing nak mati...


salah ke kalau seorang perempuan tu tak pandai masak? bukan tak tahu tapi barangkali tidak lah setaraf seperti ibu2 yang telah bertahun menjadikan dapur itu sebagai medan untuk menambat hati para suami..

konsepnya.. aku masih belum bersuami tapi aku juga berusaha untuk memperbaiki skill masakan aku..

Bagi aku.. untuk seseorang yang masih belum sah tarafnya sebagai teman hidup kepada seorang wanita itu, tak patut rasanya wanita itu dinilai hanya pada ciri fizikal yang ada padanya sahaja.. dunt judge the book by its cover beb..


kesimpulannya.. berlegar2 lagu dedali tu dalam kepala otak aku sekarang....




~~ ikut lah syariat.. insya Allah... bahagia here and here after.. (en.shehdi)
berserah.. itu sahaja yang aku mampu lakukan.. aku harap, bila tiba masa untuk aku membuat keputusan yang paling tepat, aku akan lakukan yang terbaik dan tiada penyesalan lagi...

mood - down......

2 comments:

  1. fuyoo waniey puitis nye ayat hang...haha...
    lgu dedali?? best owh! hehe...

    ReplyDelete
  2. huhu~~ suara hati mmg puitis ayat2.. hik2..

    ReplyDelete