Sunday, December 19, 2010

setelah 3 bulan berlalu...

Hari ni, aku nk tepuk amai2 kat diri aku.. hahahaaa!!!! aku happy sangat...

Ok, sebelum tu aku tau sangat, sape2 yang suka menjengah belog orang lain tak reti nak bagi salam tu, memang tak suka baca belog yang dok bercerita pasal marka, kekasih,pasangan mahu pun buah hati.. jadi, aku nasihatkan.. sila abaikan entri ini.. makasih.... =P

1st of all, aku nk ucapkan syukur yang amat sangat, sebab aku masih diberi peluang bertemu dengan incik penyu setelah hampir 3bulan tak jumpa.. sedik kan aku..?? huhu.. tapi.. dengan semangat yang kental, tidak kenal erti hujan ribut dan taufan.. (orang2 bercinta memang macam ni agaknye, hahaa) akhirnya.. bersua juga aku dengan incik penyu...

Act, aku memang speechless gila sebab dapat jumpe ngan incik penyu ni.. walaupun tak kelihatan pada mimik wajah aku, tapi dalam hati... unik betul hubungan aku dengan incik penyu ni... dan aku suka...

Satu kepuasan yang tak dapat digambarkan dengan kata2 sebenarnya.. biara lah aku je tau macam mana perasaan itu...

Pertemuan kali ini bukan lah seperti pertemuan2 sebelumnya... kali ini, aku dan incik penyu lebih bersikap terbuka dalam membincangkan mengenai perhubungan kami.. selanjutnya.... adalah rahsia...

nak dijadikan cerita, aku terkantoi suda dengan sedara aku masa jumpa ngan incik penyu petang tadik.. hahaa.. aku merasakan sangat la sengal dan terasa seperti mahu menghentakkan siku ke tiang.. aku macam biasalah, memang tak pandang kiri kanan dah.. adeeeeesss... tapi aku wat cool je la kan.. sebab aku kan cool...sebab tu bukanlah sedara rapat aku, aku pun tak kenal sangat.. jadi wat2 muka unknown people je la... hahaa....

Nway, aku berasa puas hati hari ni sebab segala persoalan aku terjawab.. tak lah semua, cuma berbaloi lah... Dan aku harap, incik penyu dan aku akan ketemu lagi suatu masa nanti.. amin...


last word......
SAYA NAK KAWIN!! (bukan statement yang menunjukkan aku desperate nak kawin, but.. something valuable in this word...)



~harapnya, incik penyu akan mencapai apa yang di ingin kan... amin..

2 comments: