Thursday, December 30, 2010

TanPa Tajuk

disebabkan aku takde idea nak letak apa tajuk entri aku ni, so ak letak tajuk ni.. unikk...

Orite, aku hari ni nak share sal cerita semalam sebab cerita hari ni aku tak tahu lagi dan akn menyebabkan aku mahu menceritakan mengenai hari semalam...

Semalam aku mengadakan pertemuan sulit bersama kawan2 aku. Lama dah tak jumpa semenjak sem break ni setat.. yang terlibat faizah, azizah, dielah, zaharah and the one in a million, aqil.. heee... masa jumpa ni aku dpt present dari azizah, tengs girl... is super cute i told u.. hehee...

Dapat lak jumpe cik dielah dari sabah ni.. Finally dapat jugak jumpe ngn ko ye.. lain kali nak plan kua jgn awal2.. kene las2 minit baru menjadi.. hehee...

Zaharah pun da rupa cam ustazah, praktikal kat pejabat agama islam, alhamdulillah.. Aqil malu2 tak banyak cakap sebab 1 in a million kan.. hehee... Azizah still ngan cerita dia yang macam2.. banyak lagi cerita tuh tapi kekangan masa.. jumpa pun tak lama sebab nak aku ni nak kejar bas.. Faizah aku da jumpe sebelum ni, tapi kalu jumpe same2 ngan kawan2 yang rapat ngan kita lagi seronok...





aku and faizah.... macam mayat je muka aku




chiken2 chop.. huhu.. WFC


Tahun depan kitorang plan nak g SINGAPURA.. hahaaa.. very the day dream kan? ye sangat2 la mak aku nak bagi pegi... tapi tengok la cemane sebab dengar citer, setat taun 2011, sem break akan jadi 4 BULAN. YA!!4 BULAN WEH!! ape nak buat taim tuh??? demit!

Ok, the sweetest momment... aku sempat lagi jumpa ngan incik penyu.. walau pun sekejap tapi cukup bermakna.. heheee...
kali ni bukan aku jumpe ngan incik penyu je.. tapi ngan family dy sekali.. mak dan adiknya...
1st tyme aku jumpe mak dy ni...
tapi aku rase aku memberikan 1st impression yang kurang memuaskan hati.. spoil betul aku ni, ni lah padahnya kalu tak bercampur ngan orang... addduuuuuuhhhh....
takpe2 (nak menyedapkan ati).. lepasni boleh cuba lagi.. bila tu tak tahu lah..

Lastly, overall ak suka hari itu.. hari di mana juga bas yang nak aku naik rosak.. tapi tiada gentar langsung tak dapat balik umah pun disebabkan kenangan2 manis yang berlaku pada hari itu,.. hehehee..





~tengs incik penyu, its all happen in 2010 and this time, u really shock me!!

No comments:

Post a Comment